Gratis verzending bij een bestelling vanaf €60.

Shipping policy

Verzending Nederland & België

Bij bestellingen vanaf €60,- worden géén verzendkosten aangerekend, dit voor zowel brievenbuspakketten als gewone pakketten.

Ligt het bedrag lager dan €60,-  dan betaal je €4.99 voor de verzending.

Woon jij buiten deze regio en wil je toch graag een bestelling plaatsen bij ons? Neem dan contact op met onze klantenservice, dan kijken we samen om de verzendkosten te berekenen.

Levertijd

Lenzenvloeistoffen en oogverzorging producten worden de dag zelf nog verzonden indien je voor 16 uur bestelt.

Lenzen echter hebben een aparte levertermijn, dewelke je zelf kan nazien bij de lenzen onder ‘gemiddelde levertermijn’. Werd deze levertermijn overschreden? Stuur ons gerust een mail met je ordernummer zodat we dit kunnen nakijken voor jou op info@eyelens.nl

Bezorging

Lenzen, lenzenvloeistoffen en oogverzorging worden telkens in de kleinst mogelijke doos opgestuurd. Bij sommige producten is het niet mogelijk om deze met brievenbusverzending op te sturen als gevolg van hun verpakking.

Ben je niet thuis? Geen probleem, PostNL probeert de volgende dag opnieuw. Ben je nog altijd niet thuis, dan gaat het pakketje naar een afhaalpunt. Je kan dit volgen via de track&trace code die je ontvangen hebt via mail. Nog geen track&trace code ontvangen? Stuur ons een mail op info@eyelens.nl samen met je ordernummer en we kijken het voor je na.

PostNL levert bestellingen van maandag t/m zaterdag, de bezorgtijd kan van dag tot dag verschillen. Heb jij jouw bestelling liever op een ander moment of bij een afhaalpunt? Maak dan snel een account aan op de PostNL-app zodat je dit zelf kan aanpassen.

Zodra een pakket verstuurd is kunnen wij helaas geen gegevens meer aanpassen. Controleer daarom zeker dubbel je adres in de bestelbevestiging.

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Op alle oogverzorging en lenzenvloeistof geldt dat als je voor 16uur een bestelling plaatst, ze dezelfde dag nog verzonden worden.

Heb je lenzen besteld? Dan is het tijdstip van verzending afhankelijk van het type lenzen die je besteld hebt, of we deze op voorraad hebben of niet. Wij streven ernaar om jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren bij u thuis. Kijk zeker bij jouw lenzen voor een gemiddelde levertermijn, zodat je een idee hebt over hoelang je op jouw lenzen zal moeten wachten.

Met name bij multifocale of torische lenzen besteld, kan het zijn dat deze niet op voorraad liggen door de complexiteit van de parameters. Bekijk de gemiddelde levertermijn na bij de lenzen zelf om een idee te hebben over wanneer je bestelling zal toekomen.

Mijn artikelen zijn beschadigd toegekomen, wat nu?

Dat is uiteraard niet de bedoeling. Om zo snel mogelijk een onbeschadigd product te ontvangen kan je best even contact opnemen met ons, wij helpen jou met plezier verder!

Stuur ons een mail op info@eyelens.nl samen met jouw bestelnummer. Stuur ons tevens een foto van de beschadigde artikelen zodat we dit verder kunnen afhandelen.

Op al onze producten geldt een wettelijke vastgelegde garantie. Deze garantie houdt in dat het gekochte artikel dient te voldoen aan wat jou werd beloofd. Als je aanspraak wilt maken op deze garantie, kan je contact met ons opnemen.